Wednesday 6 March 2013

~door gift~

wahh! dah lame aku tak meng'update' kat blogaku nie. tengok! dah bersarang rupanye. adooiii , sekarang memang tak menyempat nak buat kije sosial macam nie. Btw, ari nie aku nak cerita pasa DOOR GIFT. sekarang, aku tengah survey nak buat door gift sendiri. boleh jimat kalu buat sendiri kan? okey! aku dah pikir nak buat macam mane. Dah tak saba nak buat nie.



so, aku survey survey lah kat internet. kot kot ade. cari punye cari punye cari. wahhhh! aku dah jumpe, happppyy siottt. aku jumpa blog akak nie http://qeoven.blogspot.com/2012_04_01_archive.html. door gift yang dia buat same dengan apa yang aku tengah pikir nak buat. aku tengok comel jugak.

aku tengok bende tu pun macam simple je, so aku boleh buat sendiri,. tapi bajet tu kena buat sendiri la. aiii, dah tak sabar nak buat nie. ok la, dah banyak bena aku melalut. so, aku nak tunjuk door gift tuh!





No comments:

Post a Comment